HTML

Jambalink

Elefántblog

Friss topikok

  • BDK: Mindenképpen annak gondolom. Nagyon kilóg az elefántláb. (2008.08.09. 17:10) Elefánt art
  • Jamba: Hát persze. Különben nem lenne ilyen nagy fülem és ilyen hosszú orrom! Nola (2008.08.08. 13:10) Igazolás
  • Jamba: Persze, vidd csak a jambalinkemet nyugodtan! Terjedjen csak a hírem. Jambaliiiiink! (2008.08.08. 02:51) Hellofánt

Linkblog

Archívum

2008.08.08. 02:35 Jamba

Elefánt art

A bátyámról még nem ejtettem szót. Ő is híres ám! Az elefántok Picasso-ja! Itt megcsodálhatjátok alkotás közben és hüledezhettek:

 

4 komment

Címkék: család művészet


A bejegyzés trackback címe:

https://jambalink.blog.hu/api/trackback/id/tr72606132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nola 2008.08.08. 02:44:02

Zseniális... Igaz, láttam már, de mindig elképedek rajta, akárcsak a blogoló elefántokon. De hát én humanoid vagyok, ugye.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.08. 13:25:02

én valamiért meg vagyok arról győződve, hogy ez trükk.

Nola 2008.08.08. 18:31:34

Ó, szerinted ez trükk lehet?:( De kár. Bár mondjuk tényleg gyanús volt kicsit, mert Koko gorilla pl. sokkal gyengébben rajzol és nem létezik, hogy egy elefánt ennyivel jobban rajzoljon, mint egy gorilla. Koko is csak foltokat tud festeni, meg a foltok arányait, így festette le a kedvenc kutyáját is: fehér és barna foltok a megfelelő elhelyezkedéssel, a megfelelő arányokkal, de kontúrokat, alakot, miegyebet nem tud festeni, csak foltokat. Igazad van, tényleg inkább trükk lehet.

BDK · http://ungparty.net/ 2008.08.09. 17:10:57

Mindenképpen annak gondolom. Nagyon kilóg az elefántláb.
süti beállítások módosítása